Как да правим упражнения, докато гледаме телевизия?

By Admin_bg 4 years ago
Home  >  Активност  >  Как да правим упражнения, докато гледаме телевизия?

Как да правим упражнения, докато гледаме телевизия?

Хората не осъзнават, че времето, през което гледат телевизия, е идеално за правене на някои упражнения. Ето 10 начина за по-здравословно гледане на телевизия.

  1. Премести уреда за упражнения пред телевизора! Ако имаш пътечка за бягане, която междувременно използваш и като закачалка, сега е моментът да махнеш дрехите от нея и да я поставиш пред телевизора. Ако ти пречи да гледаш, ще се наложи да я използваш; само не я връщай обратно!
  2. Подреди си кръг от тренировъчни уреди пред телевизора. Ако всекидневната
    е достатъчно просторна, можеш да си инсталираш „станции“ за правене на упражнения за сърцето, докато гледаш любимите си предавания. Можеш да
    скачаш на въже, да ходиш на място или да използваш уреди като гири, гимнастически топки или стъпала за стимулиране на сърдечната честота.
  3. Използвай времето на рекламните паузи за проверка. Виж колко лицеви опори можеш да направиш, докато текат рекламите. Ако си начинаещ, започни с лицеви опори или сядане и ставане за времето на една реклама. Когато свикнеш, провери колко упражнения можеш да направиш за две, три и повече реклами. След края на рекламите, диванът и телевизорът те очакват.
  4. Докато гледаш телевизия, прави напади напред или назад на място. Можеш да ги правиш напред докато ходиш из стаята. Това е още едно упражнение, което можеш да правиш по време на рекламите между предаванията.
  5. Ходи на място, докато гледаш любимото си предаване. Ходенето на място не изисква специални уреди и не напряга тялото.
  6. Провери колко прикляквания можеш да направиш. Приклякванията могат да се правят на място, а ако се нуждаеш от опора, можеш да използваш стената. Провери колко време можеш да издържиш в клекнало положение със сгънати колена.
  7. Коремните преси са по-лесни за изпълнение от упражнението със сядане и ставане и са по-полезни за укрепване на коремните мускули.
  8. Гледай телевизионни програми с физически упражнения. Тези предавания
    сега са доста популярни и спестяват купуването на скъпи дискове с упражнения. Открий водещ треньор, който ти харесва и отговаря на твоето ниво и
    изпълнявай упражненията.
  9. Редувай упражненията пред телевизионния екран. Така както не гледаме едни и същи филми и новинарски емисии отново и отново, така не трябва и да се придържаме към едни и същи упражнения, ако ги намираме за отегчителни и повтарящи се, въпреки че някои хора харесват рутината и повторението. Прави промени, за да не се отегчаваш. Това ще ни помогне да продължим с упражненията.
  10. За тези от нас, за които горните упражнения са твърде голямо притеснение и усилие, има един последен, изключително лесен начин за раздвижване, който можем да приложим с дистанционно устройство в едната ръка и, може би… с чипс или питие в другата, без да се лишаваме от комфорта на любимото си кресло или диван: мърдай се. Хората, които не стоят неподвижно, дори когато са седнали, изгарят до 350 калории повече дневно. Ако тялото ти се движи, то изгаря калории.
    Движи се, бъди здрав!
Categories:
  Активност, Статии
this post was shared 0 times
 000
About

 Admin_bg

  (112 articles)