Четирите стълба на релаксацията

By Admin_bg 6 years ago
Home  >  Релаксация  >  Четирите стълба на релаксацията

Четирите стълба на релаксацията

Знаем, че стресът може да наруши нормалния начин на живот. Трудно ни е да работим, да правим прости неща и т.н. Разбира се, всеки реагира различно на стреса,
но той може да повлияе усещанията, мислите и поведението ни. Но ние можем да се борим с него, като използваме четирите стълба на релаксацията.

Стълб едно: релаксирай тялото си

Тялото често попада първо под емоционалните удари на стреса. За да се борим с тях, можем да използваме следните съвети за начин на живот:

  • Упражнения. Правенето на упражнения по 30 до 45 минути 3 пъти седмично
    ще ни помогне за преодоляване на стреса. За повече съвети, отидете на раздела
    за упражнения на страницата moetokravno.bg.
  • Направи си масаж. Това е отличен начин за релаксация и намаляване на напрежението. Можем да си направим масаж сами или да се обърнем за помощ към член на семейството или приятел. Разбира се, винаги можем да потърсим услугите на професионалист в спа студио.
  • Храни се добре. Правилното, добре балансирано хранене предотвратява
    тревожността. Някои храни спомагат за намаляване на стреса. За повече информация отидете на раздела за хранене.
  • Осигури си пълноценен сън. Време е да поработим за създаване на правилен режим на съня. Седем часа сън всяка нощ ще ни помогнат да се концентрираме
    по-добре и ще подобрят паметта.

Стълб две: релаксирайте съзнанието си

Дори и да успеем да релаксираме тялото си, все още може да чувстваме напрежение и тревожност. Затова е време да се фокусираме върху съзнанието си.

  • Чети. Избягай от действителността, четейки хубава книга. Четенето е лесен начин за релаксиране на ума, дори и ако четем само 10 минути дневно!
  • Мисли позитивно. Помни, че позитивното мислене може да направи много. Просто си помисли за три малки неща, които те карат да се чувстваш благодарен. Винаги гледай на чашата като наполовина пълна, вместо наполовина празна.
  • Смей се. Казват, че смехът е най-доброто лекарство. Постарай се да се смееш по-често.

Стълб три: бъди проактивен

  • Бъди организиран. Организацията ще ни помогне да се справим с работния товар. Изготвянето на списъци на задачите за изпълнение помага за организиране
    на работния график: един добре подреден график ще ни помогне да избегнем стресиращи ситуации. Можем да степенуваме нещата в списъка от най-спешните до най-малко спешните.
  • Приеми, че не можеш да контролираш всичко. Опитай се да делегираш задачи на други хора. Не се страхувай да помолиш за помощ!
  • Научи се да се изправяш пред стресиращи ситуации. Винаги е по-лесно да си затвориш очите и да се надяваш, че стресовите ситуации ще се разрешат от само себе си. Отвори очи и се справи със ситуацията. Ще се почувстваш по-добре след като си се справил с проблема.

Стълб четири: научи се да разпознаваш стреса

  • Какви са причините за твоя стрес? Определянето на източника на стреса
    стои в основата на разбирането защо сме стресирани. Отдели време и направи списък на стресовите ситуации. След както си идентифицирал причините за стреса, опитай се да степенуваш тези, които най-много те стресират.
  • Колко често си стресиран? Стресираш ли се от конкретен проблем, който можеш да решиш, или си постоянно стресиран?
  • Време е за изработване на план! Опитай се да направиш план за разрешаване на стресови ситуации. Можеш да се обърнеш за помощ към приятел или член на семейството; винаги е по-лесно да намерите решение заедно.
    Опитай се да решаваш проблемите един по един. Ще се убедиш, че намирането на решение и на малките проблеми те кара да се чувстваш по-добре.
Categories:
  Релаксация, Цялостна релаксация
this post was shared 0 times
 000
About

 Admin_bg

  (112 articles)